Hiburan

“Siapa sangka semakin cantik..” Ini keadaan terkini Shafnie, bekas Istri Dato Ac Mizal yang ramai tak tahu

Lama dah tak dengar kisah bekas isteri Dato AC Mizal ni. Dengar cerita sekarang dah buka perniagaan produk kecantikan. Bagus la, berdikari sendiri lagi mudah. Ikuti kisahnya dulu seperti yang disiarkan oleh akhbar Kepada mereka yang merupakan pengikut setia pengacara terkenal dan bekas ahli kumpulan hip hop 4U2C, Dato AC Mizal pastinya akan mengingati kisah rumahtangganya bersama…

Hiburan

“Sudah 4 tahun fikir sebelum buat keputusan” Saya akan cerita semuanya, Azri Iskandar bersuara seIepas sah meIafazkan cerai

Pelakon Azri Iskandar mengesahkan sudah mencer4ikan isterinya yang juga pelakon, Ellie Suriaty pada Selasa. Kata Azri, perpis4han itu disebabkan tiada lagi persefahaman antara mereka selepas 19 tahun bersama. “Ya betul… saya dah cer4ikan Ellie dengan tal4k 1 tadi. Kami dah tak sehaluan.. tapi tidak berg4duh pun. “Kami tetap bersahabat baik seperti saudara kerana Ellie ialah…

Hiburan

“Macam tak masuk akaI puIak” AwaI Ashaari bakal diknakan hukman pnjara, Ini pertduhan yang dikenakan terhadap beliau

Pengacara p.opular, Awal Ashaari mengaku tidak bers.alah di M.ahkamah Majistret, di sini, hari ini terhadap pertuduhan melakukan kh.ianat dengan mer0sakkan palang pagar milik pengurusan perumahan. Awal atau nama sebenarnya Ahmad Awaluddin Ashaari, 41, membuat pengakvan itu selepas pertudvhan dibacakan terhadapnya di hadapan M.ajistret Zhafran Rahim Hamzah. Mengikut pert.uduhan, Awal melakukan perbuatan itu di pondok pengawal…

Hiburan

“Ellie Suriati dan suami sah bercerai” siapa sangka dia dedh sebab utama terpaksa berpisah selepas 19tahun bersama

Selepas 19 tahun mendirikan rumah t4ngga, akhirnya pengarah, jurulatih lakon dan pelakon berk4liber, Ellie Suriaty Omar sah bercer4i dengan suaminya, akt0r Azri Iskandar dalam pr0siding Mahk4mah Rendah Sy4riah Gombak Timur (Keramat), Kuala Lumpur sebentar tadi. Terdahulu, Ellie yang pernah memenangi anugerah Pengarah Harapan di Festival Filem Malaysia Ke-26 menerusi filem Pen4nggal telah memf4ilkan permohonan cer4i ke atas…

Hiburan

“Dengan hujan lagi masa tu, dah macam drama lak” Vdeo pasangan gadvh di tengah jalan bikin tanda tanya

Mendapat hampir 1.2 juta tontonan, video pendek dikongsi seorang lelaki dikenali sebagai Boyy_Tayar meraih perhatian netizen dan mencetuskan tanda tanya di sebalik punca kejadian itu berlaku. Menerusi video pendek dikongsi, dapat dilihat lelaki tersebut seolah cuba memujuk wanita yang menolak untuk dipujuk. Namun, wanita ini dilihat seolah-olah sedang bersedih dan men0lak lelaki terbabit. Tidak menghiraukan pujukan tersebut,…

Hiburan

“Kalau boleh berbaik, buat apa nak bermusvh” ank Ielaki Maria Farida selalu pergi rumah dia bila hujung minggu

Selebriti terkenal, Datin Seri Maria Farida mendedahkan hubungannya bersama bek4s suami masih baik meski telah berc3rai lebih 17 tahun.4 Ded4hnya lagi, hubungan baik yang terjalin oleh kerana anak lelakinya, Mizan Ashley sering bertemu bapa kandungnya apabila waktu hujung minggu. “Hubungan saya dengan bek4s suami masih baik sebab anak lelaki saya masih lagi pergi jumpa dia…

Hiburan

“Sebak! Dia tak ubah seperti bayi” ini keadaan terkini Cico, Uji Rashid dedh kesukaran menjaga Cico di usia senja

Umum mengetahui Penyanyi veteran, Uji Rashid sebelum ini pernah mendedhkan mengena1 kisah anaknya yang juga pelakon, Cico yang didkwa pernah diracvn. Memetik lap0ran Harian Metro pada Disember 2020, Uji berk0ngsi perkara tersebut ketika mvncul sebagai tetamu undngan dalam program bual bicara Telekung Talk yang dikelolakan pakr m0tivasi, Prof Dr Muhaya di Facebook. “Buat pertama kalinya,…

Hiburan

“Ibu kandung Reen Rahim stress tengok drama 7HM3” mintak Reen dedh siapa sebenarnya bapa kandungan NuruI

“Strss betul ibu tengok cerita tu , now ibu nak landing jap sejukkan hati..” Drama yang sedang mendapat sambutan hangat di kalangan peminat drama Melayu sehingga mencetuskan fenomena bagi dua musim berturut-turut. Dalam drama 7 Hari Mencintaiku Musim Ketiga kali ini yang menampilkan lebih banyak watak-watak baru seperti Reen Rahim dan PU Azman serta pelakon-pelakon…

Semasa

“Ank dah ramai dan lstri duduk jauh” Cef terkenaI dan lnstafemes terkenal kant0i ditangkp khaIwat di hoteI

Seorang lelaki berstatus suami orang dicekup berkhalwat dengan pasangan kekasihnya di sebuah hotel bajet di Banda Hilir di sini hari ini. Lelaki berusia 40-an dan pasangannya 20-an dicekup dalam operasi dilakukan Jabatan Agama Islam Melaka (JAIM) kira-kira pukul 1.30 pagi tadi. Pengarah JAIM, Datuk Che Shukri Che Mat berkata, pasangan itu dicekvp selepas gagal menunjukkan…