Keluarga

Vide0 : lbu Buntu Dua Ank Derita Disihir, Dirasuk Panjat Dinding Sampai Kena lkat

Seorang ibu melalui dugaan terbesar dalam hidup apabila dua orang anaknya, Aliya Mysara (Adik) dan Azri Daniel (Acik) dipercayai terkena ‘buatan’ individu yang tidak bertanggungjawab. Menerusi perkongsian di laman Facebook, Rozita Ramli memuat naik kisah mengenai anak-anaknya yang menderita hampir separuh nyawa sekali gus memohon doa orang ramai agar dua beradik tersebut diberikan kesembuhan. RAKAMAN…

Keluarga

Vide0 : Dah siap berinai, gadis menangis bakal suami hiIang di hari prnikahan bikin netzen sebaak

Majlis pernikahan sepatutnya menjadi hari paling bahagia buat pasangan pengantin. Lebih-lebih lagi bagi seorang wanita apabila telah disunting oleh jejaka yang sudi mengambilnya sebagai suri hati sepanjang hayat. RAKAMAN VIDEO 1-3 DI BAWAH SEKALI Namun, berbeza dengan seorang pengguna TikTok menggunakan nama akaun @sulongnakal90_ apabila hari tersebut menjadi hari yang paling sedih dan memalukan untuknya…

Dunia

Vide0 : “JuaI Dri Demi Duit” Pernh Dibuang KeIuarga, Maria 0zawa Kongsi PengaIamn Dri Sendri

Bekas bintang filem p0rn0 terkenal Jepun, M4ria Oz4wa, menjelaskan dia tidak pernah menyesal menceburi bidang p0rnogr4fi sebagai kerjayanya. Wanita berketurunan campuran Jepun, Perancis dan Kanada ini menyatakan pilihan dilakukan itu banyak mengubah hidupnya. Terbaru, M4ria Oz4wa ada berkongsi pengalamannya sebelum dan selepas menceburi bidang tersebut pada usia yang sangat muda. Menerusi vide0 yang dikongsikan oleh…

Semasa

Vide0 : Dia Buat Hal Lagi, Lelaki Berjubah Bagi Kuiz Agama Sebelum Beri Bantuan

Baru-baru ini, tular sebuah video memperlihatkan seorang lelaki berpakaian putih sedang memberi bantuan kepada golongan susah di tepi jalan. Namun, apa yang mencuri perhatian netizen adalah tindakan lelaki berkenaan didakwa seperti sedang memberi ‘tazkirah’ dengan cara yang agak kasar kepada golongan tersebut sebelum menghulurkan bantuan. Bukan setakat itu sahaja, beliau turut bertanyakan soalan seperti berapa…

Semasa

Tak Sangka 13 Keluarga Ini Diugvt Akan Disaman Rm50K Jika Kibarkan Bendera Putih

KUANTAN – Lain diharapkan lain pula yang berlaku. Itu situasi dilalui 13 keluarga di Bukit Setongkol di sini. Ini apabila tindakan mereka menaikkan bendera putih untuk meminta bantuan tidak disenangi pihak tertentu hingga diarah diturunkan pada Rabu. Tindakan penduduk itu dikatakan satu kesalahan dan saman boleh dikeluarkan jika bendera yang dipasang gagal diturunkan. Bimbang dikenakan…

Semasa

Vide0 : “Tindakan Diluar 0tak” Ditvdvh MencvIik Gadls. Se0rang Warga Emas 80Thn DipvkuI Tervk

Tiada elemen cvlik, warga emas hanya tumpangkan mangsa Tindakan seorang warga emas berusia 80 tahun membenarkan seorang remaja perempuan orang kelainan upaya (0KU) menumpang kenderaannya. Ia telah disalah ertikan apabila dia dida kwa cuba mencvlik ga.dis tersebut, hari ini. Terdahulu, video berdurasi 26 saat tvlar di laman sosial memaparkan seorang wanita yang mengaku ibu kepada…

Keluarga

Tak Mampu Bayar Ubat, Psgn dgn Bayi Sakit ini Melarikan Diri, Tp Tindakan Pantas Staf Farmasi Ini Telah Membatalkan Hasrat Mereka

SABAN hari, kita disajikan dengan pelbagai kisah sedih mengenai kesusahan dan penderitaan rakyat negara ini. Terbaharu, tular pula kisah seorang wanita yang tidak mampu untuk membayar harga ubat-ubatan bayinya. Menurut saksi kejadian, Maidatul Baharuddin, 34, kejadian berlaku ketika dia membawa bapanya, Baharuddin Muda, 57, menerima rawatan di sebuah pusat perubatan di Kuala Terengganu, Terengganu, pada Khamis…

Keluarga

“Istri larang kluar mlm. Aku geram, cabar dia ltk tangan ats bara api” Dia akur Pelik mlm tu, aku lihat jasaad istri keras sujvd lama sngt

Foto sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum semua, Hari ini aku nak buka luahan hati kecil aku sebagai seorang lelaki. Ya, aku menaip ejaan dengan penuh bagi memudahkan mereka membaca luahan aku ini. Aku sudah pun berkahwin. Dan kemungkinan…

Keluarga

Lelaki B0d0h mcm ayh patut hapvs dalam dunia ni. Aku takot nak kawin sebab ayah buat kat ank orang macam tu

Assalamualaikum. Nama aku Nor. Berumur 30 dan masih bujang. Tinggal dengan family. Aku memilih untuk berkongsi cerita bukan untuk meraih simpati. Tapi hanya untuk meluahkan perasaan. Aku tak pernah cerita pada sesiapa masalah aku yang ini. Aku anak sulung. Jadi memang aku nampak perjalanan hidup mak ayah. Dari aku kecil nampak mak ayah bergaduh memang…

Semasa

“Mohon Doa” Netizen Dakwa Ebit Lew HiIang Waktu Misi Bantuan, Caprice Risau Dan Whatsapp, Ini Jawapan Dia Terima

Sudah agak lama kita tidak dengarkan perkembangan tengang misi berkenaan serta status beliau sendiri. Maklumlah Palestin merupakan salah satu negara yang sedang bergolak dan sudah semestinya ramai yang bimbang dengan keselamatan dirinya. Ada yang mengatakan kononnya Ustaz Ebit sedang dalam keadaan bahaya serta diculik oleh pihak lawan dan banyak lagi. Namun mengejutkan apabila membaca perbualan…