Dunia

Kain tersngkut pada rantai, ibu dalam pantang dan byi jtuh terhmpas dari motorsikal

Kepada mereka yang menaiki motor, pastikan korang utamakan keselamatan terutamanya bagi kaum wanita sebab kain korang yang panjang tu boleh sebabkan kem4langan tau!

Menerusi perkongsian di Facebook, satu kem4langan didakwa berlaku dekat depan SMK Sultan Abdullah, Chenderong Balai, Labu Kubung melibatkan seorang ibu yang baru bersalin dan bayi yang masih kecil.

Kain tersangkut pada rantai, ibu dan anak terh3mpas jatuh motor.

Seorang ibu dan anaknya didakwa terj4tuh ke jalan raya lepas kain yang dipakainya tersangkut pada rantai motor.

Motosikal yang ditunggang suaminya itu katanya dalam perjalanan menuju ke klinik sebab m4ngsa dan bayinya nak buat routine check up lepas bersalin. Aduhai kesiannya… 

 

 

Mujurlah ibu dan anaknya tak ada apa-apa kan? Risau pulak min tengok baby kecil macam ni menangis.

“Bila kita rasa kita susah, ada lagi yang lebih susah” 

Rata-rata netizen yang membaca posting ini berasa simpati dengan nasib keluarga tersebut yang terpaksa menaiki motor untuk pergi ke klinik walaupun sedang membawa ibu dan anak yang baru dilahirkan. Min rasa mereka ini keluarga susah ni…

Sumber :Lobak Merah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *