Connect with us

Hiburan

Isu dapat hadiah cincin, Wan Sharmila jelaskan hubungan Sebenar dengan Syazwan Zulkifly Buat Ramai Terkejut

Published

on

Keserasian gandingan dari pelakon Syazwan Zulkifly dan Wan Sharmila membuatkan peminat ‘merestui’ hvbungan mereka.

Hvbungan mereka mula akrab selepas bergandingan dalam drama 7 Hari Mencintaiku sebagai Helmi dan Sofi.

Terbaru, kedua-dua pelakon ini melakukan Live Instagram bersama dan tak sangka Syazwan beri kejutan sweet kepada Wan Sharmila.

Ada segelintir peminat seolah menghiidu hubungan percintaan mereka. Sweet betul Syazwan!

Rakaman live tersebut dikongsikan menerusi pengguna Twitter Asyqstna, memaparkan Syazwan Zulkifly memohon maaf kepada Wan Sharmila atas sebab tertentu.

Kemudian, Syazwan mengvpah seseorang untuk memberikan sesuatu kepada Wan Sharmila ketika itu.

Apabila Wan Sharmila membuka kotak hadiah tersebut terdapat sebentuk cincin. Kata Syazwan, cincin tersebut sebagai tanda minta maaf.

You minta maaf lepas tu you bagi cincin? Cincin ni sebenarnya macam untuk orang kahwin tau. Kita kawan, bukan kahwin.

Bagaimanapun, Wan Sharmila kena pakai cincin tersebut sebagai tanda memaafkan kesilapan Syazwan.

Secara tiba-tiba, Syazwan tiba di lokasi di mana Wan Sharmila melakukan Live Instagram.

Ramai tertanya-tanya sama ada Wan Sharmila memakai cincin tersebut atau tidak?

Akhirnya, pelakon wanita itu menyarungkan cincin tersebut di jarinya sebagai tanda menerima permohonan maaf dari Syazwan. Sweetnya…

Isu dapat hadiah cincin, Wan Sharmila jelaskan hubungan Sebenar dengan Syazwan Zulkifly Buat Ramai Terkejut

PELAKON Wan Sharmila menjelaskan hadiah sebentuk cincin yang diberikan oleh pelakon Syazwan Zulkifly ketika sedang membuat siaran langsung di Instagram (IG Live) baru-baru ini tidak membawa maksud mereka sedang bercinta.

Menurut Wan Sharmila atau nama sebenarnya Wan Sharmila Wan Mohamed, 39, hubungan dia dan Syazwan tidak pernah menyimpan perasaan cinta antara satu lain memandangkan mereka sudah lama berkawan.

Bagaimanapun, Wan Sharmila memberitahu dia mengambil permintaan peminat mahu melihat mereka sebagai kekasih itu secara positif

Syazwan hadiahkan sebentuk cincin kepada Wan Sharmila tarik perhatian peminat.

“Itu sekadar review produk sahaja dan tiada apa yang istimewa pun. Hubungan saya dengan Syazwan tidak melebihi sebagai kawan saja dan selesa macam ini. Memang tidak menyimpan perasaan istimewa pun.

“Sebenarnya saya tak kisah kalau peminat suka melihat kami berdua. Saya terima dan bersyukur dengan apa yang jadi selepas gandingan kami dalam drama itu.

“Saya ambil secara positif sahaja dan dapat rezeki lebih besar. Bagi saya, peminat letakkan harapan setinggi gunung untuk saya dan Syazwan pun tak kisah tapi hanya untuk drama saja,” katanya kepada mStar.

Wan Sharmila ditemui ketika majlis ‘Party 7 Hari Mencintaiku 2‘ yang diadakan di De.Wan 1958 by Chef Wan, The Linc, Kuala Lumpur pada Rabu.

Saya ambil secara positif sahaja dan dapat rezeki lebih besar.

WAN SHARMILA

PELAKON

Pada majlis tersebut, turut diumumkan bahawa drama karya novelis Siti Rosmizah Semail itu bakal menyambung siri ketiga pada tahun hadapan.

Gara-gara penangan watak Helmi dan Sophie menerusi drama tersebut, peminat mahu melihat Wan Sharmila betul-betul bercinta dengan Syazwan di alam nyata.

Menerusi laporan mStar pada 13 Ogos lalu, Syazwan atau nama sebenarnya Mohd Syazwan Zulkifly, 33, berkata dia tidak pernah berasa rimas dengan permintaan tersebut dan beranggapan lakonan mereka memberi kesan kepada peminat.

Wan Sharmila anggap Syazwan tidak lebih sebagai kawan.

Dalam pada itu, Wan Sharmila mengakui dia masih lagi tidak mempunyai kekasih namun bersedia untuk menjalinkan hubungan cinta dengan seseorang yang ikhlas menerimanya.

“Saya jelaskan mengenai hubungan dengan Syazwan hanya kawan bukan sebab saya nak jaga hati mana-mana pihak sebab saya memang tak ada kekasih pun lagi.

“Sebenarnya saya bersedia saja nak bercinta tapi masih tak jumpa ‘the right one’. Lagipun, saya dengan Syazwan memang selesa berkawan sahaja dan sudah anggap seperti keluarga yang boleh bergurau,” ujarnya.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : M STAR

Hiburan

Vide0 : “Seorang Ank Kembar MeninggaI Dunia…” – Fazley Yaakob

Published

on

By

CEF selebriti terkenal Datuk  berkongsi pengalaman menyambut kelahiran anak lelaki sulungnya iaitu Fariedz sempena ulang tahun ke-12 kanak-kanak itu pada Khamis lalu.

Fazley, 42, berkata isterinya iaitu Datin Azrene Ahmad melalui pelbagai cabaran untuk mendapatkan cahaya mata pertama mereka itu.

Malah mereka juga kehilangan seorang anak lelaki yang juga merupakan kembar kepada Fariedz atau nama panggilan manjanya Payish.

Fazley berkongsi video koleksi momen bersama anak sulungnya.

“Mama perlu lalui banyak cabaran untuk dapatkan awak, malah kami kehilangan kembar lelaki awak.

“Saya masih ingat hari di mana kami bawa awak pulang ke rumah, mama masih lemah daripada pembed4han yang dilakukan.

“Saya perlu dukung awak yang kecil di tangan saya. Saya bantu mandikan awak dan bersihkan urri awak dan tanamkannya.

“Bergegas pulang untuk pelvk awak dengan bangganya, anak pertama saya,” katanya.

Anak lelaki sulung saya, anak pertama saya, Payish, dida sangat berbangga dengan awak.

Penyanyi yang popular menerusi lagu Asmara Ini turut memuat naik video koleksi anak sulungnya di laman Instagram.

Dalam pada itu, Fazley turut meluahkan rasa bangga melihat anaknya itu semakin membesar dengan baik.

Fariedz juga pernah mengikuti dia, isteri dan rakan baiknya iaitu penyanyi Imran Ajmain ke Tanah Suci, Makkah, pada awal tahun ini.

Rakaman Video ada di Bawah Sekali

Fazley bersama anak sulung, isteri dan rakan baiknya, Imran.

“Anak lelaki sulung saya, anak pertama saya, Payish. Dida sangat berbangga dengan awak.

Setahun sudah berlalu dan awak semakin membesar dengan baik.

“Alhamdulillah awal tahun ini awak dipilih menjadi tetamu Allah untuk pertama kali bersama dida, mama dan Nanan (Imran Ajmain).

“Awak cakap yang awak mohon pada Allah untuk dikurniakan kebahagian dan keluarga yang sentiasa menyayangi.

Saya sayang awak. Happy 12th birthday to you,” ujarnya.

Fazley mendirikan rumah tangga dengan Azrene pada 2006 dan selain Fariedz, mereka juga mempunyai tiga lagi cahaya mata.

Rakaman Video Boleh DITONTON KLIK SINI

Sumber : M star

Continue Reading

Hiburan

Baru saya tahu rupanya sayur perlu disimpan dalam peti ais, kata Nia Ramadhani

Published

on

By

Pasti ramai yang idamkan mertua yang tidak cerewet dan menerima segala kekurangan kita sebagai menantu.

Mungkin itulah yang sedang dialami oleh pelakon cantik molek dari Indonesia ,

Nia Ramadhani yang ternyata sangat gembira apabila keluarga mertua tidak kisah tabiat buruknya dan terima dia seadanya.

Biar menyedari keIakuan tersebut satu tabiat bruk, sikapnya langsung tidak menjadi masaIah buat ibu dan bapa mertuanya.

“Ayah dan ibu Ardi mnerima diri aku seadanya”

“Mungkin sebab mereka sudah melihat tabiat susaah bangun pagi aku ini sukkar untuk diubah,

jadi mereka menerimanya dengan berlapang dada,” ujar Nia.

Tambah bintang filem Suster Ngesot itu, mertuanya juga tahu bahawa dirinya tidak pndai mengupas kulit buah-buahan.

Justeru mereka tidak menyurruh Nia untuk mengupas buah menggunakan plsau kerana rlsau jari peIakon itu akan tercdera.

Terdahulu , peIakon jelita Indonesia itu pernah menjadi tumpuan wrgamaya apabila tidak tahu mengupas buah salak.

Menerusi laman s0sial Twitter, seorang pengguna thepilouge berkongsi p0tongan vldeo yang diambil daripada Instagram Story suami Nia,

Ardi Bakrie yang memaparkan telatah isterinya itu

“Tuhan menciptakan Nia Ramadhani kaya, cantik, body goals. Namun,

dia terlalu smpurna hingga Tuhan ciptakan dia tak boleh buka buah salak,” tulis pengguna tersebut sebagai keterangan

Menerusi video berdurasi 15 saat itu, Nia kelihatan sedang menikmati minum petang bersama suaminya di sebuah restoran.

Sumber : Kosmo

Siapa yang membesar dengan sinetron bawang merah bawang putih? jika ya,

mungkin anda kenal dengan watak bawang merah yang dilakonkan pelakon cantik Nia Ramadhani bukan?

Nampaknya selepas berjaya memecahkan telur, kisah pelakon terkenal Indonesia,

Nia Ramadhani menjadi bualan hangat netizen apabila dia mengakui tidak mengetahui bahawa sayur-sayuran boleh disimpan di dalam peti ais.

Memetik laporan Liputan6, Nia mengatakan dia berasa hairan apabila pembantu rumah memintanya mengalihkan sayur yang baru dibeli ke dalam peti ais.

“Memang sayur-sayuran masuk peti ais ya? Saya tak tahu, bukan biarkan begitu sahaja?,” tanya Nia.

“Ini untuk sayur, layu kalau dibiarkan begitu sahaja,” jawab pembantunya.

Dalam pada itu, menerusi video di laman YouTube Nyonya Bos, pelakon drama Bawang Merah Bawang Putih ini menunjukkan rumah mewah yang baru disewa olehnya itu.

Bagaimanapun, Nia berkata rumah tersebut bukan untuk diduduki oleh mereka sekeluarga tetapi untuk menempatkan seekor anjing peliharaan yang diberi nama Maximus Bakrie.

Difahamkan, rumah banglo tiga tingkat itu disewa dengan nilai 460 juta Rupiah atau RM129,000 bagi tempoh enam bulan.

SUMBER : MSTAR ONLINE

Continue Reading

Hiburan

“Tak Tahu Nak Gambarkan Pengalaman Tadi” – Siti Elizad Selesai Jalani Proses Pemindahan Embrio, Netzen Titipkn Doa

Published

on

By

Pelakon dan penyampai radio, Siti Elizad baru selesai menjalani proses ‘embryo transfer’ bagi meneruskan sesi rawatan kesuburan persenyawaan in-vitro (IVF) yang dijalaninya. 

Menerusi laman sosial Instagram, Elizad berkongsi beberapa keping foto selepas melakukan proses itu untuk tatapan umum. 

“Alhamdulillah syukur, baru selesai ‘embryo transfer’ hari ini. Semuanya berjalan lancar. Doakan yang terbaik buat kami ya.

“Nervous tunggu result akan datang nanti. Hanya mampu berdoa. Moga-moga adalah rezeki kami berdua. Selebihnya, kami hanya berserah padamu ya Allah. 

“Terima kasih Dr @dr.azlin dan @sophea_fertility dan semua nurse yang banyak membantu menenangkan saya tadi. Tak tahu nak gambarkan pengalaman tadi,” tulis Elizad di ruangan kapsyen.

 

Pemindahan embrio merupakan satu proses dimana embrio  yang sudah berkembang dimasukkan ke dalam uterus. 

Meninjau ke ruangan komen, ramai rakan selebriti dan wargamaya memberikan sokongan dan mendoakan agar usaha Elizad dan suami untuk mendapatkan zuriat ini dipermudahkan. 

“Banyakkan berehat, jangan buat kerja berat. Makan banyak buah kurma dan minum susu. Semoga ada rezeki, jangan putus asa. Perempuan selagi adanya period, tiada yang mustahil,” luah seorang wargamaya.

“Semoga Allah kurniakan sebaik-baik zuriat kepada Elizad dan suami. Insya-Allah ada rezeki untuk korang berdua,” kata seorang wargamaya.

“Amin, semoga embrio tersebut bertukar menjadi bayi yang sihat. Apa pun hasilnya nanti, awak patut berbangga. Tak ramai yang pergi sejauh ini,” sokong seorang wargamaya.

“Permudahkanlah urusan Elizad, mudahan mendapat bayi kembar,” komen seorang wargamaya.

“Jangan stress, sentiasa positif, rehat yang cukup, semoga Allah kurniakan zuriat yang sihat pada Elizad dan suami,” pesan seorang wargamaya lagi.

 

 

Sehingga kini, foto-foto tersebut telah mendapat hampir 38,000 tanda suka daripada warga Instagram.

Menerusi laporan Gempak pada 16 Februari 2020, Elizad mengumumkan dia berehat seketika dari mengacara program bual bicara Mingguan Wanita demi menjalani rawatan IVF.

Elizad dan suami, Shamsul Baharin Rahman sudah mendirikan rumah tangga sejak 2015 dan masih menantikan zuriat sulung mereka

Sumber : kakijalan

Continue Reading

Trending