Dunia

Selepas bertubi tubi kena hntam, rupnya remaja ini ada lagi vide0 terbaru

PETALING JAYA – Menerusi satu perk0ngsian yang tular di media sosial sejak semalam, seorang pengguna Twitter dikenali sebagai m1nnnt, telah memuat naik satu video seorang remaja dengan s.engaja mengan.iaya seorang pakcik ketika dia sedang memb0nceng motor.

Rakaman berdurasi 20 saat itu dirakam dengan gelak ketawa oleh sekumpulan remaja lain dipercayai rakan remaja yang menung.gang motosikal tersebut.

Menurut salah seorang pengguna media sosial Wan Azwan berkata, “kepada pihak a.tasan tolong kutlp budak ini. K.urang ajar dia memang meng.alahkan A.yah Pln. Kau mempermalnkan orang tva. Adakah perkara itu diangap lawak? ” s0alnya.

Dalam video tersebut jika dilihat, pada awalnya remaja yang tidak berbaju itu seakan mempelawa lelaki tua terbabit menaiki motosikal bersamanya.

Namun ketika dia sedang memanjat untuk duduk, dengan sengaja remaja berkenaan membuat aksi w.heelie sehingga lelaki yang sudah berumur tersebut j.atuh ke belakang.

Seronok Ke Buat Macam Tu

T.indakan b iadap yang dilakukan oleh remaja tersebut telah mendapat ke.caman daripada warganet. Rata-rata merasakan apa yang dilakukan adalah satu t.indakan tidak berm.oral.

Walau bagaimanapun, waktu yang tepat dan l.okasi keja.dian tidak dinyatakan dan hanya diberitahu berlaku di satu daerah di Terengganu, merujuk kepada komen yang dilakukan oleh beberapa orang pengguna laman sosial berkenaan.

Perkara ini telah menyebabkan netizen tidak senang hatl dan mahu remaja tersebut dikenakan t.indakan u.ndang-u.ndang oleh pihak berkenaan.

Akhirnya Sekumpulan Anak Muda Tampil Minta Maaf

Reaksi Orang Ramai

Semua s.alah kan mak ayah. Tak baik Korang cakap macam tu. Setiap ibu bapa tidak mungkin minta anak dyeorang berperangal macam tu. Yang s.alah anak dia kerana s.alah memilih rakan sebaya. Kebanyakan anak2 ni depan mak ayah semuanya baik.

Kes.ian.. kalu dah kateg0ri umur macam tu, jangan dibuat lawak lawak sampai bagi jatuh jatuh, t.ulang orang tva2 ni dah tak k.uat, jangan memaln.

Tak lama lagi je tu..suka ria la sekrng..pasni menangls tak belagu la..mntak maaf la ap la..xde rse h0rmat kat org tva..tah kat mak ayah nye lagi k.urang a.jar gamaknya.

Budak budak baru nk up… yg tva tu mungkin l.embam… semoga budak tu dapat b.alasan set.impal dan org t.ua tu dili.ndungi Allah SWT , Insya-Allah.

Sumber : KosmoOnline

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *