Dunia

Lelaki Beli Air Cincau Sebab Nak Minum Lepas Terawih, Sekali Cincau Hanya Contengan

Antara perkara yang paling dinanti-nantikan oleh umat Islam semasa bulan Ramadan adalah bazar Ramadan. Di sini, pelbagai juadah dan minuman boleh didapati seperti air tebu, aneka ikan bakar, tepung pelita dan macam-macam lagi. Di Indonesia, seorang lelaki ada berkongsikan kisah uniknya selepas membeli air cincau hitam. Menurut Khoirul Anam, dia membeli juadah air ini untuk…

Dunia

‘Slamber pr0mosi jvdi dalam lagu raya’ Iklan syarikat jvdi ini buat ramai beng4ng, pelakon Melayu juga bersvbahat!

KEMUNCULAN sebuah iklan yang mempr0mosikan aktiviti perjvdian dengan menggunakan lagu hari raya Aidilfitri sebagai muzik latar, mengvndang kec4man netizen gara-gara meny1nggung sens1tiviti umat Islam. Iklan yang dikeluarkan sebuah syarikat juvi berjudul GDBet333 Hari Raya berdurasi dua minit itu turut dikec4m kerana menggunakan pelakon dipercayai beragama Islam. Iklan tersebut mengajak orang ramai meraih wang berg4nda dengan menggunakan…

Semasa

“Wehh ada moto lah bawah tu.. Ya AIIah.. ” Al Fatihah Untvk Aruwahh. Seorang Rider MeninggaI Selepas Dihmpap Pok0k Semasa Angin Kvat

KUALA LUMPUR: Seorang penghantar makanan mening.gal dunia selepas dih.empap pokok t.umbang ketika hujan lebat di Taman Len Seng, Cheras, di sini, petang tadi. Lelaki berusia 20 tahun itu diangkat oleh orang ramai yang berada di l.okasi kejad.ian sebelum dibawa ke stesen minyak Petronas Alam Damai. Menurut Pusat Gerakan O.perasi, Jabatan Bomba dan Penyelamat Kuala Lumpur,…

Hiburan

Gara-gara nak cantik, Wawa Zainal tunai hasrat ank pakai gigi palsu pada usia 6 tahun!

IMPIAN anak kedua aktres Wawa Zainal iaitu Hayla Maghrifatul Adziyaa yang baru berusia enam tahun untuk memiliki gigi cantik tercapai selepas dipakaikan gigi palsu. Wawa atau nama sebenarnya, Nur Hawa Zainal Abidin, 30, berkata, anaknya melalui prosedur yang sama seperti orang d3wasa yang ingin memasang gigi palsu. Malah, isteri kepada pelakon Aeril Zafrel ini turut…

Dunia

Cikgu wanita nikah dgn ank mvrid sendiri, kenal ‘time’ suami tingkatan 3, tak sangka ini jarak umur mereka

Ajal, rezeki dan jodoh sememangnya perkara yang menjadi rahsia Allah S.W.T. Antara yang kerap menjadi penantian setiap manusia adalah waktu diberikan jodoh yang tepat bagi melayari kehidupan sebagai suami isteri hingga ke akhir hayat. Hal ini dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok yang juga merupakan seorang model dan guru apabila bertemu jodoh dengan anak muridnya sendiri…

Keluarga

Ku mula rasa b0san dgn WlFE. Asyik kerja je smpai aku kahwln lain, baru istri prtama luahkn apa yg trpendm

Gambar sekadar hiasan. Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Jujur cakap, aku tak tau macam mana nak mulakan cerita ni. Tapi aku bagi pengenalan ringkas. Aku ada dua isteri, Nadia (…

Hiburan

Nonny Nadirah Muat Naik Rakman Dia Memegang ‘Burung’ Pula, Buat Orang Ramai Semakin Risau Dengan Keadaannya

Pelakon cantik Nonny Nadirah sebelum ini menimbulkan kontroversi apabila memuat naik foto seksi seorang wanita yang sedang ‘berendam’ di dalam besen. Namun Nonny mengambil pendekatan berdiam diri daripada mengeluarkan sebarang kenyataan. Sehari sebelum menjelang ramadhan, Nonny Nadirah sekali lagi mencetuskan tanda tanya ramai pihak menerusi perkongsiannya di Instagram. Nampaknya Nonny dah tak kisah ‘teguran’ rakan.…