Hiburan

“Cantiknya macam ank dara..” baru 6 bulan bercer4i, penampilan terkini Ellie Suriaty jadi tumpuan

Rupa terkini Ellie Suriaty makin cantik dan mengg0da, Azri Iskandar tergug4t? Sejak beberapa m1nggu lalu, hangat diperkatakan apabila pelak0n Azri Iskandar mengesahkan bakal berkahwin dengan Dr Azra Diera meskipun baru saja bercer4i dengan Ellie Suriaty.

Memet1k Astr0 Gemp4k, meskipun sudah 19 tahun h1dup bersama, Ellie berkata keputusan untuk mervjuk tiada dalam prinsip hidupnya dan t1dak kisah dengan apa yang dilakukan oleh bekas suaminya.

Menurut p0rtal Getaran, Pelak0n Pembantu Wanita Terbaik di Festival Filem Malaysia ke-16 itu telah memfailkan perm0h0nan cerrai ke atas suaminya, Azri sebelum Ramadan yang lalu. Menganggap soal cantik itu adalah subjektif, aktres, Ellie Suriaty, 53, bagaimanapun percaya, bakat sepatutnya menjadi keutamaan buat semua pengamal industri kreatif.

Kalau cakap cantik ke tidak, saya dulu pun pernah cantik masa muda muda, lawa! Tambah Ellie, dia tidak menghentam seseorang artis atau pelakon itu yang gemar ingin tampil cantik dan tampan kerana itu soal bagaimana mereka menjaga keterampilan dan kesihatan diri.

“Kalau dia jaga bab itu, ia sesuatu yang positif bagi saya. Tapi, kena ingat. Bila anda berjalan masuk ke dalam sebuah majlis hiburan, meski ramai orang cantik dan berpenampilan cantik, anda akan nampak yang outstanding adalah mereka yang kita tahu kualiti dan disiplin kerjanya.

“Ini adalah suatu keputusan yang sukar untuk saya buat. Tetapi, saya sudah memik1rkannya masak-masak dan akhirnya, ia perlu dilakukan.

“Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada Azri untuk segala saat-saat indah, kenangan manis serta pengalaman hidup yang kami lalui bersama sebagai suami isteri.

“Dia juga se0rang bapa yang baik dan cukup menyayangi anak-anaknya.

“Tapi, rasanya sudah tertulis sampai di sini sahaja j0d0h kami. Saya berharap ramai yang akan mend0akan yang terbaik untuk kami,” katanya.

Pelakon senior, Ellie Suriaty memberitahu dirinya enggan kembali rujuk dengan bekas suaminya, Azri Iskandar selepas mereka berdua s4h bercer4i talak satu pada 17 Mei lalu. Memetik lap0ran Gempak, pelak0n berusia 52 tahun itu mengatakan cukuplah selama 19 tahun mereka h1dup bersama dan keputusan untuk merujuk tiada dalam prinsip h1dupnya.

“Untuk saya pula, bila sudah buat keputusan tak nak menyesal. Tak nak patah balik. Saya tak nak ada perkataan jikalau. Ia hanya perlu ya atau t1dak sahaja.”ujar Ellie.

Pada masa yang sama, Ellie atau nama sebenarnya Ellie Suriaty Omar meluahkan hasrat agar bekas suaminya itu tidak memperjudikan erti sebuah perkahwinan dan hidup sese0rang.

“Kita dah pernah h1dup bersama, cuma saya tak mahu lihat h1dup dia sedih. Kalau dia nak kahwin lain, jangan main-main dengan perkahwinan atau hidup orang.”ujarnya.

“Pasal cemburu, saya memang tak cemburu. Saya tak sak1t hati, malah saya sudah bersiap sedia untuk setiap perkara yang akan terjadi di depan.

“Cuma mustahil kenal dua atau lima hari sudah ajak bernikah. Saya rasa ya, dua hari selepas bercer4i nak kahwin tapi sebelum kami bercer4i mungkin hubungan itu sudah berlaku.”ujar Ellie lagi.

Pun begitu, Ellie yang juga pelak0n filem Mat Kilau berharap agar bekas suaminya itu bernikah sebaik sahaja dirinya sudah habis edah.

“Kalau tanya, saya berpendapat pergi mer1sik senyap-senyap, kahwin. Edah saya 100 hari. Kahwinlah pada hari ke-101 apabila edah saya sudah habis. Ini masa untuk anak-anak juga tinggal sendirian dengan saya dan Azri.”kata ibu kepada dua 0rang cahaya mata.

Terdahulu, bekas suami Ellie Suriaty iaitu Azri Iskandar memaklumkan dirinya bakal mendirikan rumah tangga bersama kekas1h hati, Azra Diera selepas dua bel4s hari dia bercerr4i. Untuk rek0d, sepanjang 19 tahun perkahwinan Azri dan Ellie, mereka telah dikurniakan dua 0rang anak iaitu Azrell Omar Azri Iskandar, 18 dan Nur Azreen, 13 serta dua lagi yang telah men1nggal dun1a sebelum sempat dilah1rkan.

Sumber : inforentasasia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *