Keluarga

Vide0 : lbu Buntu Dua Ank Derita Disihir, Dirasuk Panjat Dinding Sampai Kena lkat

Seorang ibu melalui dugaan terbesar dalam hidup apabila dua orang anaknya, Aliya Mysara (Adik) dan Azri Daniel (Acik) dipercayai terkena ‘buatan’ individu yang tidak bertanggungjawab. Menerusi perkongsian di laman Facebook, Rozita Ramli memuat naik kisah mengenai anak-anaknya yang menderita hampir separuh nyawa sekali gus memohon doa orang ramai agar dua beradik tersebut diberikan kesembuhan. RAKAMAN…

Keluarga

Vide0 : Dah siap berinai, gadis menangis bakal suami hiIang di hari prnikahan bikin netzen sebaak

Majlis pernikahan sepatutnya menjadi hari paling bahagia buat pasangan pengantin. Lebih-lebih lagi bagi seorang wanita apabila telah disunting oleh jejaka yang sudi mengambilnya sebagai suri hati sepanjang hayat. RAKAMAN VIDEO 1-3 DI BAWAH SEKALI Namun, berbeza dengan seorang pengguna TikTok menggunakan nama akaun @sulongnakal90_ apabila hari tersebut menjadi hari yang paling sedih dan memalukan untuknya…

Keluarga

Tak Mampu Bayar Ubat, Psgn dgn Bayi Sakit ini Melarikan Diri, Tp Tindakan Pantas Staf Farmasi Ini Telah Membatalkan Hasrat Mereka

SABAN hari, kita disajikan dengan pelbagai kisah sedih mengenai kesusahan dan penderitaan rakyat negara ini. Terbaharu, tular pula kisah seorang wanita yang tidak mampu untuk membayar harga ubat-ubatan bayinya. Menurut saksi kejadian, Maidatul Baharuddin, 34, kejadian berlaku ketika dia membawa bapanya, Baharuddin Muda, 57, menerima rawatan di sebuah pusat perubatan di Kuala Terengganu, Terengganu, pada Khamis…

Keluarga

“Istri larang kluar mlm. Aku geram, cabar dia ltk tangan ats bara api” Dia akur Pelik mlm tu, aku lihat jasaad istri keras sujvd lama sngt

Foto sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum semua, Hari ini aku nak buka luahan hati kecil aku sebagai seorang lelaki. Ya, aku menaip ejaan dengan penuh bagi memudahkan mereka membaca luahan aku ini. Aku sudah pun berkahwin. Dan kemungkinan…

Keluarga

Lelaki B0d0h mcm ayh patut hapvs dalam dunia ni. Aku takot nak kawin sebab ayah buat kat ank orang macam tu

Assalamualaikum. Nama aku Nor. Berumur 30 dan masih bujang. Tinggal dengan family. Aku memilih untuk berkongsi cerita bukan untuk meraih simpati. Tapi hanya untuk meluahkan perasaan. Aku tak pernah cerita pada sesiapa masalah aku yang ini. Aku anak sulung. Jadi memang aku nampak perjalanan hidup mak ayah. Dari aku kecil nampak mak ayah bergaduh memang…

Keluarga

Suami Terlalu Baik, lstri Diam² ‘Hadiah’kan Bini Baru Untuknya, Kini Bahagia Tinggal Sebumbung

DULU wanita ini antara yang menentang poligami. Namun persepsinya terhadap poligami berubah sepenuhnya selepas berkahwin dengan jejaka pilihan hatinya kira-kira 10 tahun lalu. Menurut Khazatul Atiqah Abu Seman, 31, dia mula melihat kelebihan kehidupan berpoligami sejak tinggal bersama keluarga mentuanya yang turut mengamalkan sunnah Rasulullah s.a.w. “Dulu saya seperti wanita lain. Bila sebut pasal poligami nampak…

Keluarga

Pak, Tidak Payah Bawa Aku ke H0spital. Dah Sampai Masaku Ini. Kata-Kata Terakhir Ank Sebelum Pergi

Perkongsian terbaru Yunizam Yusop, pemuda yang menyediakan perkhidmatan van jenazah percuma kepada penduduk daif tanpa batas agama di sekitar Sandakan, Sabah menjentik hati ramai. Yunizam yang lebih dikenali dengan panggilan Abam Botak berkongsi bagaimana beliau sendiri tumpah air mata ketika datang ke hospital bagi menguruskan jnazah seorang remaja lelaki. Berikut perkongsian Abam Botak; KASIH SEORANG…

Keluarga

“Mana Mak”. Tiada sorg pun anak menoleh bila mak ajak mkn. Pada suapan terakhir, setitik air mata Mak jatuh ke pinggan

Foto sekadar hiasan. Jam 6.30 petang. Mak berdiri di depan pintu. Wajah Mak kelihatan resah. Mak tunggu adik bongsu balik dari sekolah agama. Ayah baru balik dari sawah. Ayah tanya Mak, “Along mana?’ Mak jawab, “ Ada di dapur tolong siapkan makan.” Ayah tanya Mak lagi,” Angah mana?” Mak jawab, “Angah mandi, baru balik main…

Keluarga

“Takkan tempah Grab pun tak pandai?” Wanita ini terkilan terp4ksa ratap pemergian ayahnya gara2 alasan tak munasabah p0Iis

Umumnya mengetahui sepanjang pelaksanaan Perlntah KawaIan Pergerakan (PKP) mana-mana individu sama sekali tldak dibenarkan untuk merntas negeri melainkan mempunyai hal kece.masan dan sudah mendapat permit daripada pihak poIis. Iarangan tersebut menyebabkan ibu bapa yang menetap di kampung terpksa mena.han rindu yang tldak terkira disebabkan anak mereka yang sudah Iama tidak pulang. Perginya Abah. Ke negeri…