Keluarga

Ku mula rasa b0san dgn WlFE. Asyik kerja je smpai aku kahwln lain, baru istri prtama luahkn apa yg trpendm

Gambar sekadar hiasan. Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Jujur cakap, aku tak tau macam mana nak mulakan cerita ni. Tapi aku bagi pengenalan ringkas. Aku ada dua isteri, Nadia (…

Keluarga

Mlm Pertama Nikah, lstri Sanggup Lari dan Ngndungkan Ank dgn BF Sbb Xnk Bersama Suami, Rupanya ini Punca Sebenarnya

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Di sini ingin berkongsi masalah saya dan dapatkan pandangan dari pihak tuan/puan. Saya seorang isteri, berusia 24 tahun dan baru berkahwin bulan Julai 2014 yang lalu. Sebelum berkahwin saya telah jatuh cinta dengan suami orang yang berusia 39 tahun. Dia juga telah mempunyai 4 orang anak. Isterinya mengandung, kami berkenalan. Semasa isteri…

Keluarga

“Rezeki baru kahwln” Wanlta genit didukung suaml tapi yg paling menarik perhatian deretan kereta yg ada

Sebelum ini, tular kisah mengenai pasangan pengantin baharu yang mempunyai ketinggian ketara menerusi perkongsian gambar dan video di aplikasi TikTok. Menurut laporan media, pengantin wanita Syakila Norazma Amira Zuharsema memiliki ketinggian 118 sentimeter manakala suaminya, Muhammad Azri Zaidi berketinggian 154 sentimeter. Terbaru, wanita berusia 27 tahun itu memuat naik sebuah video memaparkan dirinya duduk di…

Keluarga

Tgh sarat, aku nekad ke rumah Arin. Tp aku dihalau, diseret keluar. Duit dicampak ke muka aku

Foto sekadar hiasan Assalamualaikum dan salam sejahtera. Semoga kalian berada di bawah lindunganNya… Sebelum kalian meneruskan bacaan, terdahulu ingin aku nyatakan confession aku agak panjang, semoga kalian sudi membacanya. Nama aku Warda. Aku dilahirkan dalam sebuah keluarga yang susah. Ayah bekerja sebagai tukang rumah di kampung dan mak hanyalah suri rumah tangga. Aku punyai 3…

Keluarga

Suami ku cvrang. Bila aku mengamvk S menagis dan peluk kaki aku. Rupanye itu hanya lakonan semata

Assalamualaikum. Aku kenalkan diri aku sebagai Fifi, berusia 29 tahun dan dah berkahwin 6 tahun. Aku tidak tahu bagaimana nak mulakan cerita ni. Sebelum berkahwin, aku & suami (aku gelarkan S) bercinta 5 tahun. Sebelum bertunang, S kantoi ada perempuan lain selepas kerap kali outstation. Aku memutuskan hubungan & menukar nombor telefon. Tapi S berusaha…

Keluarga

Cikgu Nikah dgn Murid Sendiri, Mengajar Ketika Suami Masih Form 3, Tk Sangka Jarak Umur Mereka

Ajal, rezeki dan jodoh sememangnya perkara yang menjadi rahsia Allah S.W.T. Antara yang kerap menjadi penantian setiap manusia adalah waktu diberikan jodoh yang tepat. Ini bagi melayari kehidupan sebagai suami isteri hingga ke akhir hayat. Hal ini dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok yang juga merupakan seorang model dan guru. Ini apabila bertemu jodoh dengan anak…

Keluarga

Akhirnya persoalan siapa ‘pergi’ dulu terjawab, adik dedah apa yg arwah kakak pernah beritahu

LULUH hati seorang anak menerima berita pemergian ibu dan kakak yang lemas selepas kereta Proton Persona dinaiki mereka terjunam ke dalam tasik. Salah seorang daripada 11 anak Allahyarhamah Hasmah Mat Isa, 69, berkongsi kesedihan menerusi posting di laman Instagram selepas kedua-dua mangsa selamat dikebumikan. “Alhamdulillah Allah mudahkan urusan kami semua hari ni, cantik sangat rumah…

Keluarga

lstri Tak Boleh Mengndung sbb Masalah Dalaman, aku Tergerak Jumpa exBF Dia, dan Kantoi Apabila ini yg Diceritakannya

2 bulan lepas kami dik3jutkan yang isteri tidak dapat mengandung kerana masalah dalaman. Satu hari aku berjumpa dengan bekas kekasih isteri aku dan dia ceritakan segalanya. Mungkin ini adalah kifarah untuk isteri kerana melakukan d0sa dahulu. Kenapa kifarah ini sehingga aku pun terbabit sama? #Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum WBT. Kepada warga facebook dan juga admin…