Semasa

Saya bukan tak redha. Cuma terkiIan kenapa budak budak tu kunci mulut dan berkvrung dalam rumah masing masing

Bapa kepada kanak-kanak yang ditemui ma ti Iemas di Sungai Plentong di sini mahu s!asatan terperinci dijalankan bagi mengetahui punca sebenar yang berlaku terhadap anaknya. Muhammad Salleh Abdullah, 51, berkata, dia dan keluarga bagaimanapun redha dengan apa yang berlaku terhadap anak keempat lapan beradik, Rizat, 9. “Selepas isteri beritahu Rizat tak pulang lagi selepas keluar…

Semasa

“Saya rasa saya tidak boleh lagi sembunyi” tampil mohon maaf, Ustaz Kazim sendiri dedh perkara sebenar

Sebelum ini pendakwah bebas, Datuk Mohd Kazim Elias berkongsi gambar sebelah pergelangan tangannya ditumbuhi kutil-kutil hitam yang banyak. Awal pagi ini, Mohd. Kazim berkongsi wajahnya turut mengalami penyakit misteri itu. Menurutnya, seluruh tubuhnya kini mengalami penyakit tersebut yang menyebabkan kegatalan, luka dan kepedihan yang amat sangat. Mohd. Kazim berkata, sudah lebih lapan bulan dia menderita…

Semasa

“Ank dah ramai dan lstri duduk jauh” Cef terkenaI dan lnstafemes terkenal kant0i ditangkp khaIwat di hoteI

Seorang lelaki berstatus suami orang dicekup berkhalwat dengan pasangan kekasihnya di sebuah hotel bajet di Banda Hilir di sini hari ini. Lelaki berusia 40-an dan pasangannya 20-an dicekup dalam operasi dilakukan Jabatan Agama Islam Melaka (JAIM) kira-kira pukul 1.30 pagi tadi. Pengarah JAIM, Datuk Che Shukri Che Mat berkata, pasangan itu dicekvp selepas gagal menunjukkan…

Semasa

“Layak menerima wang pengenalan itu!” Zizie Izette mengaku terima wang pengenalan RM2.8 juta dalam rakamn percakapan

Mahkamah Sesyen hari ini diberitahu bahawa isteri Ahli Parlimen Kinabatangan, Datin Seri Zizie Izette Abdul Samad mengaku menerima RM2.8 juta daripada seorang perunding unit amanah kerana memperkenalkan suaminya, Datuk Seri Bung Moktar Radin berhubung pelaburan Felcra dalam unit amanah Public Mutual. Pengawai penyiasat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Mohd Haris Ibrahim, 42, berkata Zizie Izette…

Semasa

MemaIukan kerana terIalu sayangkan ank, lbu bapa bertumbok berebut mainan ank

Ibu bapa sepatutnya menunjukkan contoh yang baik terhadap anak-anak, tetapi dua lelaki bergelar bapa ini memilih untuk bergaduh hanya kerana anak-anak mereka berebut mainan. Insiden yang berlaku di sebuah pusat permainan kanak-kanak di pusat beli belah, tindakan seorang kanak-kanak yang mengambil mainan dari kanak-kanak yang lain. Keadaan mencetuskan rasa tidak puas hati ibu bapa yang…

Semasa

“Hairanlah mak bapa yang bising” bapa Iuah rasa kecewa ank dapat duit raya RM3

PEMBERIAN duit raya sudah menjadi tradisi setiap kali kedatangan 1 Syawal. Di sebalik kemeriahan menyambut Aidilfitri, terdapat segelintir individu yang tidak tahu bersyukur dengan mempertikaikan nilai duit raya. Seorang pengguna Twitter berkongsi tangkap layar posting Facebook mengenai rungutan seorang individu gara-gara anak-anaknya hanya diberikan duit raya ‘ciput’ daripada tuan rumah. “Saya pergi la beraya rumah…

Semasa

“Haa kan dah mendapat..” Elok lah dedua kena angkut.. Nak tunjuk hebat sgt kan

Berkejaran, ‘mencilok’ sebab nak tarik kereta “Nanda berkata, hasil siasatan awal mendapati punca sebenar kejadian adalah disebabkan pemandu Audi A4 yang bekerja sebagai penarik kereta hendak menarik Toyota Wish yang dikatakan mempunyai hutang tertunggak selama beberapa bulan.” Seremban: Satu rakaman tular memaparkan dua kenderaan beraksi umpama aksi dalam filem apabila berkejaran dan ‘mencilok’ kenderaan lain…

Semasa

“Air baIang Syahmi Sazli Iaku keras!” Jurutera ini kaji teknik marketing beIiau

PERKONGSIAN bintang YouTube terkenal Syahmi Sazli tentang jualan air dalam balang di hadapan pejabat baharunya di Kubang Kerian, Kelantan mengundang pelbagai reaksi warganet. Mana tidaknya, menerusi perkongsian pada 25 April lalu, Syahmi memohon maaf kerana ramai yang tidak dapat membeli air jualannya. “Maaf mana yang tidak sempat (membeli) tadi, barang habis awal… tadi habis lebih…

Semasa

“Saya takde memaIukan poIis dan kenapa TV3 999 boleh Iive” pegawai wanita ini akhirnya tampil buat penjelasan!

Korang semua mesti tahu kan, baru-baru ini seorang pegawai polis wanita telah dikec4m tervk oleh netizen selepas dia membuat TikTok live ketika melakukan serbuan di pusat hiburan. Live tersebut dikatakan telah mendapat tontonan lebih dari 1.2K orang bagaimanapun video yang sempat dirakamkan itu telah tular dan membuatkan ramai netizen mempersoalkan etika pekerjaannya sebagai seorang pegawai polis. Lagi-lagi masa tengah…