Hiburan

“Ellie Suriati dan suami sah bercerai” siapa sangka dia dedh sebab utama terpaksa berpisah selepas 19tahun bersama

Selepas 19 tahun mendirikan rumah t4ngga, akhirnya pengarah, jurulatih lakon dan pelakon berk4liber, Ellie Suriaty Omar sah bercer4i dengan suaminya, akt0r Azri Iskandar dalam pr0siding Mahk4mah Rendah Sy4riah Gombak Timur (Keramat), Kuala Lumpur sebentar tadi.

Terdahulu, Ellie yang pernah memenangi anugerah Pengarah Harapan di Festival Filem Malaysia Ke-26 menerusi filem Pen4nggal telah memf4ilkan permohonan cer4i ke atas suaminya, Azri sebelum Ramadan yang lalu.

Menurut Ellie, perceraian itu terjadi kerana mereka sudah tidak serasi bersama lagi selepas 19 tahun berkongsi hidup dan melayari b4htera perkahwinan.

Mereka dikurni4kan dua cah4ya mata, Azrell Omar Azri Iskandar, 18 dan Nur Azreen, 13 serta dua lagi yang telah meningg4l dunia sebelum sempat dil4hirkan.

“Ini adalah suatu keputusan yang suk4r untuk saya buat. Tetapi, saya sudah memikirkannya masak-masak dan akhirnya, ia perlu dilakukan.

“Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada Azri untuk segala saat-saat indah, kenangan manis serta pengalaman hidup yang kami lalui bersama sebagai suami isteri.

“Dia juga seorang bapa yang baik dan cukup menyayangi anak-anaknya.

“Tapi, rasanya sudah tertulis sampai di sini sahaja jodoh kami. Saya berharap ramai yang akan mendoakan yang terbaik untuk kami,” katanya.

Ellie masih lagi menjalani penggambaran filem Telaga Suriram arahan Osman Ali selepas terlibat sebagai konsultan untuk pementasan Putri S4ntubong: The W4rrior Prlncess oleh Perkampungan Budaya Sarawak di Kuching, Sarawak pada tahun lalu. – Get4ran, 17 Mei 2022

Ellie Suriaty n4fi ‘ikat’ suami – “Kalau betul saya k0ngkong, Azri Iskandar dah duduk rumah saja tak pergi penggambaran!”

Selain itu pelakon dan pengarah itu men4fikan cakap-cakap yang mengatakan dia cuba meng0ngkong suaminya.

“Kalau betul saya k0ngkong, Azri dah duduk rumah saja tak pergi sho0ting!” katanya lagi.

Terdahulu Ellie dilaporkan melu4hkan rasa beng4ng terhadap seorang wanita yang menghubungi suaminya pada lewat malam.

Susulan itu Azri Iskandar turut tampil menjelaskan bahawa dia tidak mengenali rapat individu berkenaan dan hanya berhubung dengannya menerusi Facebook sejak akhir-akhir ini.

Dalam pada itu, Ellie berkata berharap agar wanita berkenaan sedar tentang kesil4pannya serta tidak bersikap pentingkan diri sendiri.

“Saya bukan meng4muk tapi hanya ingin beri pengingatan kepada sesiapa saja agar sentiasa menghormati masa orang lain. Jangan mesej suami orang pada pukul 12.17 tengah malam semata-mata nak cakap fasal perniagaan MLM.

“Bagi saya tind4kan dia itu pentingkan diri sendiri sebab dia tak menghormati masa dan rumah t4ngga orang. Azri itu suami orang, masih ada isteri… bukannya dud4!

Sumber : newzcare

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *