Dunia

Gara Gara Tidak Puas ‘DigomoI’ 2 Kali Sehari, lstri Nekad Raacun Suaminya Sendiri

#gambarhiasan

Hubungan intim menjadi “rempah penyedap wajib” dalam setiap pernikahan. Ianya merupakan menu yang wajib dinikmati oleh kedua pasangan rumah tangga.

Tapi tidak bagi kehidupan rumah tangga Azri –bukan nama sebenarnya. Hubungan intim berubah menjadi mala petaka dalam hidup lelaki 43 tahun ini.

Bahkan lelaki yang sudah menikah selama 10 tahun itu merasa frust gara-gara “nafkah batin” melampau si isteri.

Si istri, Sofia–bukan nama sebenarnya– mengalami ketagihan hypersekz yang melampau, membuatkan Azri tak sanggup lagi melayani dia.

Jika tak di puaskan secukupnya, si istri yang berusia 38 tahun itu kerap membebel, dari pagi sampai ke malam.

Malah dia juga kerap mengugut suami si Azri akan diberikan racun dalam makanan dia nanti.

Dan akhirnua tanpa Azri sedar, makanan yang dimakannya benar-benar telah diracun. Mujur bukan raacun pembvnuh.

Azri sempat dimasukkan ke dalam wad akibat cirit birit dan muntah yang teruk.

Azri dahulunya dia pernah mengaku, bangga dan bahagia bila dapat tahu si Sofia mempunya “keaktifan” luar biasa.

Tapi lama-kelamaan dia mulai merasa “kesusahan” dan bahang untuk terus menuruti hawa nafsu si isteri.

“Sofia setiap hari meminta sampai 10 kali, dia gembira la dapat, tapi geram betul aku. Badan aku ni da makjn kurus kering jadinya”

Kata Azri di luar kawasan perbicaraan perceraiannya di Mahkamah Agama (PA), Kelas 1A Surabaya.

Azri mengaku ingin mencari isteri yang mahu keinginannya normal-normal sahaja.

“Saya mulai sedar, sekiranya si isteri terlalu obses, otak suami akan jem.

Memang semua lelaki nak macam tu, tapi kalau hari-hari macam ni, mati lebih baik.

Aku rasa seperti diperk0sa pagi, siang, malam, dengan isteri. Jika siang, aku tidak bekerja, kerja waktu siang hanya angkat-angkat barang,” kata Azri.

Untuk melayani berbicara, Azri sebenarnya sudah sering disuruh minum ubat penguat hingga pelbagai ramuan semulajadi.

Beberapa kali berhasil, namun beberapa kali gagal, sehingga doktor memberi nasihat akan memberi kesan dan jantung berdegup dengan cepat.

“Aduhai. Kita isteri memang tgas kita melayan suami. Bila suami nak kita isteri wajib bgi.

Andai suami dkt luar blik2 nak isteri layan. Mgkin ada sesuatu dkt luar tu membuat suami naik nafsu sawat.

Untung suami tu blik cari isteri.klo suami tu cari ppoan lain. Sebok kata suami curang.padahal kita isteri dlm tk sedar kita lupa akan tanggung jawab yg seharunya kita buat.

Tapi suami kena keje sama dgn isteri.contoh keje rumah layan anak.suami kena keje sama dlm hal tu.

Jgn biarkan isteri buat sndiri.kena buat sama2. Bila sume bnda isteri kena buat mmg xlarat nak melayan suami.

Bahagia hidup rumah tangga bila ke dua belah pehak faham akan keadaan masing2. Buat anak sama2 jga anak n rumah kena buat sma2 gak.

Bnyk keje suami yg isteri kena buat.so suami kena faham jgn ego pntingkan diri sdri. Banyakn berbincang bukan berdebat.bila bincang dalam keadan panas hati.otak takan buat keje.

Yg buat keje hati dan kemarahan.apa pon bleh jdi.bila bincang dlm keadaan sejuk yg buat keje tu otak. Sume masalah kita boleh settle.tolong menolong tu kena ada.

Suami nk satu hri 3 4 kali pon tade hal.dgn rela hati isteri melayan.ini pengalaman aku sdri.” – Suraya

boleh kering kontang kalau macam ni

 boleh kering kontang kalau macam ni boleh kering kontang kalau macam ni boleh kering kontang kalau macam ni boleh kering kontang kalau macam ni boleh kering kontang kalau macam ni boleh kering kontang kalau macam ni boleh kering kontang kalau macam ni boleh kering kontang kalau macam ni boleh kering kontang kalau macam ni boleh kering kontang kalau macam ni

Kita dengar mcm kelakar kan. Tapi makanan batin ni jgn di ambik mudah jer.

Ni laaa jadi kalau sama² tak berbincang masaalah …

Bini dia tu ada bela saka kut….? 10 kali sehari….Kerbau pun tumbang doo…

Bahaya kalau bini sampai cri lelaki lain. Mngkin dia bgi mati suami tuk cri suami lain….

Allah hurabbi

Sumber : hmetro / budaksitu

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *