Hiburan

“Jenis yang tak akan berubah, eIok pun sera tinggalkan dia” rakam wanita sakan bergelek Shuk di kecm netzen

Pelawak dan pelakon kontroversi, Shuk Sahar menjadi sorotan warganet sekali lagi apabila dia dikatakan tidak menghormati privasi seorang wanita di sebuah kondominium yang tak dapat dikenal pasti lokasinya.

Menerusi video yang dimuat naik oleh pelawak yang berusia 36 tahun itu, dia telah merakam aksi seorang wanita yang sedang leka ‘bergelek’ di balkoni rumah dengan menggunakan telefon bimbit.

Antara komen.

“Hbisla, target abg seterusnya”
“suka eh shuk”
“die sajerr buat mcm tu.dah lama dier
perasan ko selaluu sekodengggg die..”

“Habis la pompuan tu kene ngan dia ni”

Habislah perempuan tu, mngsa Shuk yang seterusnya.

Susulan itu, tindakan yang dilakukan oleh pelawak kelahiran Pulau Pinang itu telah mencetuskan kecaman serta rasa tidak puas hati dalam kalangan warganet kerana sengaja merakam dan memuat naik aksi wanita tersebut di laman sosia tanpa meminta kebenaran.

“suka eh kauu shukk..padahal nak usha tu”
“tkut ek dapat jiran camni. Risau la lepas ni nak bersenam ke apa kat luar coridor rasa takde privasi kalau ada jiran spesis rakam ni”

“Dah kena Tinggal Baru fikir..” Netlzen SaIahkan Rossa.Sekali ini Balas Rossa sera

Isteri pelawak Shuk Sahar, Rossa Sera menjawab dakwaan yang mengatakan punca keretakan rumah tangga mereka sebenarnya bermula daripada pihak wanita yang tidak tahu menjaga penampilan.

Justeru itu, Sera atau nama sebenarnya Rossalennah Nattasiyah Asshaferah memaklumkan, dia tidak menolak dakwaan terbabit kerana memang terdapat segelintir warganet yang meninggalkan komen sebegitu terhadapnya.

“Memang ada. Saya selalu baca komen, kadang ternampak… netizen siap kata dulu tak nak jaga penampilan tapi bila lepas macam ni, baru nak jaga,”katanya.

Meskipun tidak kisah dengan kata-kata kecaman tersebut, Sera bagaimanapun berharap perubahannya kini adalah hasil usaha beliau sendiri dan juga produk yang dijualnya.

Sementara itu, ketika ditanya mengenai perkembangan terkini antara Shuk dan anak-anak, Sera memaklumkan segalanya masih sama malah dia memberi kebebasan buat bekas suaminya itu untuk berjumpa anak mereka.

“Saya beri kebebasan buat Shuk untuk berjumpa anak-anak… tiada limit. Saya beri kebebasan je sebab sekarang ni Shuk dah tak duduk KL dah, sekarang dia duduk Penang sebab dia ada bisnes kat sana.

“Jadi, bila dia ada kerja dekat KL, atau ada launching kat mana-mana… dia ada je ambil anak-anak,” jelasnya.

Sera ditemui di majlis pelancaran produk kosmetik Inayah Beauty di Avante Hotel, Bandar Utama pada Isnin.

Terdahulu, Sera sempat menitipkan pesanan buat Shuk agar terus kuat dan tabah menghadapi ujian yang menimpa rumah tangga mereka.

Untuk rekod, Shuk dan Sera mendirikan rumah tangga pada tahun 2015, hasil perkahwinan mereka dikurniakan dua cahaya mata Nur Qurratu Ain, 5, dan Nur Assyifatu Aimi, 2.

Sumber : Hotfm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *