Hiburan

“M4ti cuma tinggalkan tanah kubur. Jadi saya memang kerja untuk duit..” dibayar RM500,000 masuk Hot FM!

Pelaw4k dan penyampai radio, Johan tidak memberi komen berhubung bay4ran diterima yang did4kwa mencecah RM500,000 untuk berhijrah ke stesen radio Hot FM.

Menurut laporan Harian Metro, pemilik nama Mohd Yazid Lim Mohamad Aziz itu sebaliknya meng4kui dia mencari rezeki untuk mendapatkan duit.

“Soal bayaran saya no comment. Saya bekerja untuk duit, untuk anak b1ni saya. Sebelum ini bekerja sendiri, apabila m4ti saya tak tinggalkan apa-apa, cuma tinggalkan tanah perkvburan saja.
“Jadi, saya memang bekerja untuk duit. Saya memang akan pastikan orang bila dah bayar saya, berbal0i dengan hasil kerja saya.
“Sebab itu saya tak peduli, saya datang dengan ‘barang’ (pengalaman dan pengetahuan) saya, kita buat ini, buat itu. Minta maaf cakap, saya agak teg4s dengan AG dan Fafau (Fara Fauzana),” katanya  yang sebelum ini berkhidmat selama 11 tahun di radio Era.

Lebih sedekad menjadi pelawa4k, Johan berkata dia tahu cara menyampaikan cel0teh dengan sebaiknya sekali gus dapat menarik perhatian pendengar.

Saya pelaw4k, saya faham macam mana perbualan itu nak bagi menarik. Di mana nak ‘punch line’, siapa nak bawa ‘story’ itu, perkara ini saya bentangkan kepada mereka.
“Mereka adalah penyampai radio, saya satukan sebagai pelawak dengan penyampai radio supaya ia tak bertind1h dan ia berjalan lancar,” ujarnya.

Pelaw4k berusia 38 tahun itu berkata, antara sebab dia menerima tawaran daripada Hot FM adalah mahu menjadikan jen4ma radio berkenaan sebagai stesen nombor satu.

“Saya tam4t k0ntrak dengan stesen radio lama pada 30 Jun lalu. Ketika itu saya merancang untuk berehat dahulu dan fokus pada perniagaan dan menguruskan anak-anak. Namun, selepas menerima tawaran…
“…selain mengen4ngkan hu bungan baik yang terjalin antara saya dengan ‘boss’ (Ketua Pegawai Eksekutif Media Prima Audio, Nazri Noran yang mana pernah menjadi majikan saya dulu serta beberapa peluang lain, itu saya terima,” kongsinya.

Dalam pada itu, dia yang mengendalikan segmen pagi, Bekpes Hot, HaHaHa-Ngat bersama AG dan Fara Fauzana meng4kui akan menggunakan pengal4man berkenaan radio bagi membantu menaikkan ‘rating’ stesen tersebut.

Sumber: Harian Metro (Sudirman Mohd Tahir) , Instagram Hot FM & Johan, omm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *