Keluarga

5 Hari Lalu Pak Nan Ratapi KEMATlAN lsteri, Kini Dia Pula Dijemput lIahi

Kuala Terengganu : Baru baru ini viral seorang suami yang mer4tapi pemergian isteri tersayang akib4t C19, dalam video tersebut beliau hampir pengsan dipapah ahli keluarga sebaik melihat jen4zah isteri didalam van jn4zah melalui kawasan rumah sebelum dikbumikan ditanah perkburan diuruskan oleh petugas pengkebumian jen4zah C19. Melalui perk0ngsian yang tuIar dilaman sosial sebelum ini kisah di…

Semasa

Ditemui dlm Keadaan Terbaring, Cikgu Dipercayai Sudah 2 Hari MninggaI di Rumah

Bimbang sesuatu berlaku ke atas jirannya, seorang lelaki segera menghubungi poIis pagi tadi. Ini bagi meminta bntuan untuk melihat jiran mereka yang tldak kelihatan keIuar rumah sejak kelmarin (Ahad lalu). Dalam kejadian kira-kira jam 8 pagi di Taman Dato Lela M.aharaja, mngsa, Badariah Md. Dahlan, 54, yang merupakan seorang guru ditemui terbaring tidak bernywa di…

Keluarga

Disahkan Sakit Sejak Lahir.Adik Khayla Mmerlukan Bntuan K0s Pmbedahan Beserta Doa Kita

Penang : Seorang kanak2 perempuan berusia 5 tahun memerlukan dana RM65,000 bagi menampung kos pmbedahannya yg menghidapi penyakit Osteogenesis Imperfecta(tulang rapuh). Tidak boleh berjalan/berdiri. Khayla Adha Mirza telah disahkan sakit sejak lahir. Semasa umurnya genap sebulan, Khayla memulakan rawatan pamidoronate setiap 2 bulan selama 2 tahun dan selepas setahun setengah, Khayla beralih kepada rawatan zometa…

Keluarga

Jodoh,ajaI,rezeki semua tu rahsia. 12 tahun jadi ibu tunggal,Tak sangka jodoh dgn seorang lelaki 10 tahun lepas melalui

BAK kata pepatah, kalau dah jodoh tidak ke mana. Seorang wanita bergelar ibu tunggal selama 12 tahun tidak menyangka bertemu jodoh dengan lelaki yang menghantar mesej menerusi aplikasi WhatsApp untuk berkenalan, kira-kira 10 tahun lalu. Kisah perkenalannya menjadi tul4r selepas wanita itu memuat naik video ‘Kisah cinta mak-mak’ di aplikasi TikTok. Tema Omar (kanan) kagum dengan…

Hiburan

[VIDE0]Tak Mahu Bunga Dipetik Org, Akhirnya Bekas PA Nekad Hntar Rmbongan Meminang, Namun Ini Jawapan DS Vida

Bukan sekadar omong kosong, Ahmad Iqbal Zulkefli benar-benar serius mahu menjadikan Datuk Seri Vida sebagai suri hatinya yang sah. Malah lelaki itu mendedahkan bahawa dia mahu meminang Datuk Seri Vida dalam masa terdekat ini selain sudah memaklumkan niat tersebut kepada kakak usahawan berkenaan. “Saya dah fikir masak-masak! Saya tak mahu main-main dengan perasaan ini terlalu…

Hiburan

Pelakon Popular Menangis Dapat Tau lstri Cvrang dgn Member Sndiri, Dlm Jamban Kantoi Bercvmbu

Setiap pasangan yang sudah mendirikan rumah tangga pasti mengimpikan satu hubungan yang kekal bahagia hingga selama-lamanya. Namun, tidak semua pasangan diberi ‘peluang’ tersebut kerana ada di antara mereka diuji dengan pelbagai dugaan termasuklah kehadiran orang ketiga. Itulah yang dilalui pasang selebriti terkenal dari Indonesia ini iaitu Kenang Mirdad dan Tyna Kanna. Tyna Kanna dan Kenang…

Keluarga

”Jiran suka melepak kt rumah sy, mandi makan kt rumah sy bt mcm rumah dia sendiri “ Hairan sngt, Sy pun mula tanya jiran lain mengenai dia sbb baru pindah sini.

Gambar sekadar hiasan.Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Salam, Sy penah cerita kan mengenai jiran sy yg suka duduk rumah sy dari pagi sampai kepetang. Kelmarin dia datang lagi dengan anak dia. Waktu tu sy dalam rumah. Dia pangil2 sy. Sy diam…

Semasa

[VIDE0]Lori yg dinaiki dua sahabat terjvnam ke dalam gavng ketika mencari rezeki

Bentong : Dua lelaki mninggaI dunia selepas Iori muatan baja yang dinaiki mereka terbabas ke dalam ga.ung sedalam 10 meter di Kilometer 43.5 Iebuh Raya Kuala Lumpur-Karak di sini hari ini. Ketua Jabatan S.iasatan dan Penguatkuasaan Traflk Pahang, Superintendan Kamarulzaman Jusoh berkata, kejadian kira-kira jam 3 petang itu berlaku ketika mngsa, Nazli Misnon, 56, yang…

Keluarga

Pelik jam 6am, tiba2 suami kjut. Minta ampun dan pesan jgn tgk hp. Aku dah mula syak sesuatu

Foto sekadar hiasan Hi Assalamualaikum semua. Saya nak berkongsi cerita saya buat anda semua. Orang selalu cakap, duit bukan segalanya terutamanya dalam hubungan suami isteri yang mana saya setuju. Pendekkan cerita, kami ni orang biasa biasa je tak kaya pun, tak lah miskin sampai makan tak cukup. Alhamdulillah masih ada rezeki buat kami. So cerita…

Keluarga

‘Pergi’ SeteIah Ditidurkan. BrsaIin Didunia, Brpantang Di Akhlrat. Moga Syurga Buatmu

Kuala Lumpur : Seorang kakit4ngan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) men1nggal dun1a selepas hampir sebulan bert4rung dengan Covld19. Kakitangan itu, Sh4kiera Zulkifli dari Cawangan Kawalan Amalan Perubatan Swasta (CKAPS) KKM. KKM mengucapkan takziah kepada ahli keluarga Sh4kiera Zulkifli, salah seorang staf di Cawangan Kawalan Amalan Perubatan Swasta yang kembali ke RahmatuIIah, al-Fatihah, kata KKM dalam Facebook…