Hiburan

“Puteri Balqis ke tu,memang nampak kat bahagian tu” penampilan terkini Aqish jadi buah mulut ramai

Sebut saja nama pelakon Puteri Balqis, pasti ramai tahu sememangnya remaja itu mempunyai bakat lakonan yang cukup mengagumkan.

Kini semakin meningkat remaja, penampilan Puteri Balqis menjadi perhatian ramai apatah lagi kembali muncul di kaca televisyen.

Baru-baru ini tular perkongsian seorang netizen di aplikasi TikTok yang memuji Puteri Balqis yang semakin cantik apabila meningkat remaja.

Tidak kurang juga ada netizen berpendapat Puteri Balqis dikatakan cantik seperti pelakon Indonesia, Vanesha Prescilla.

VIDEO :

Perkongsian video itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang terkejut melihat Puteri Balqis semakin cantik sehingga tidak mengecam pelakon itu pada awalnya.

“memang nampak kat bahagian tu, muka dia macam sama je”

Pada Disember tahun lalu, penampilan terbaru Pelakon Wanita Terbaik di Anurgerah Skrin 2014 itu ternyata mengejutkan ramai.

Menerusi perkongsian foto di Instagram miliknya, Balqis dilihat tampil berbeza apabila dilihat menggayakan skirt pendek berserta stokin net panjang berwarna hitam dengan corak tengkor4k.

RESPON NETIZEN :

   

Siapa jer yang tk kenal dengan pelakon cilik Puteri Balqis Azizi atau lebih mesra dipanggil Aqish yang popular dengan lakonan mantap serta comel apabila berkata-kata suatu ketika dulu.

Apa cerita ya Aqish sekarang ni.

Menurut satu perkongsian di Instagram, Nor Khiriah memuatnaik satu video yang menunjukkan pertemuannya bersama Aqish setelah 10 tahun tldak bergandingan dalam lakonan.

Happynya akak bila dapat tahu dia jadi anak dalam cerita ni, dah sama tinggi atau akak yang bantut.

Khiriah dilihat sangat teruja apabila dapat bertemu dan diberi peluang untuk bergandingan semula dengan Aqish.

Cantik betul Puteri Balqis sekarang ni, tambah lagi apabila memegang watak yang bertudung. Senyuman dia pun masih sama lagi macam dulu.

Tahu dah mesti ramai yang tak sabar dan rindukan lakonan Aqish setelah sekian lama tldak muncul di kaca TV kan.

 

 

Sumber : ROTIKAYA / bartasangbad / applehijau

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *