Hiburan

“Semua menggeIetik kemain ya…” Siapa berani jadi menantu Malik! Ank prempuan Aaron Aziz disakat peminat

Sebut sahaja filem yang mencetuskan fenomena berjudul KL Gangster, pasti ramai yang tidak dapat melupakan dengan watak Malik iaitu lakonan hebat oleh pelakon popular, Datuk Aaron Aziz.

Namun begitu, buat yang tidak tahu pelakon berasal dari Singapura itu mempunyai tiga orang cahaya mata yang kini masing-masing sedang meningkat dewasa. Selain anak pertama yang diberi nama Danish Anaqi dan anak ketiganya, Dahlia Arissa pernah tular sebelum ini, nampaknya terbaharu kecantikan anak kedua Aaron Aziz, Dwi Ariana mencuri tumpuan peminat dan pengikutnya.

274497705_151167843944855_1393866558595134650_n

Aaron Aziz bersama anak keduanya, Dwi Ariana.

Pelakon terkenal ini dilihat memuat naik satu rakaman video dan nampaknya ramai mencuba mengusik anak perempuannya ini selepas dikongsikan gelagatnya kepada umum yang mana kebanyakannya juga berseloroh memanggil Aaron Aziz sebagai daddy.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Aaron Aziz (@aarondwiaziz)

Hantaran video Aaron Aziz di Instagram peribadinya bersama kapsyen, “Nasib baik part perkataan tak sopan dia tak lip sync kalau tak memang dah kena hempuk dengan daddy kesayangan dia, but my sunshine dwiarianaaaron nailed that swag,” yang dalam pada masa sama dihujani dengan pelbagai reaksi oleh peminat dan pengikut diruangan komen pula.

“Anak daddy ni…”

Aaron

Aaron

“Assalamualaikum daddy”

IMG_20220623_112444

“Hahaha semua menggeletik kemain ya”

IMG_20220623_112504

“Lawanya anak encik Aaron…”

Aaron

Nanti dulu, anda juga pasti tidak ingin ketinggalan untuk membaca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

sumber : hcI

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *