Semasa

Masuk Tandas Wanita Kerana Tak Tahan? P0Iis Tahn Reman Saspek Yang Dipercayai Mengi ntai Wanita

Seorang lelaki yang merupakan penjawat awam di Sungai Petani telah dituduh mengintai wanita dalam sebuah tandas di stesen minyak. Tapi, suspek kata dia tak buat pun. Menurut Ketua Polis Daerah Kuala Muda, Asisten Komisioner Adzli Abu Shah, pihaknya telah pun mendapat laporan dari wanita yang kononnya menjadi mangsa intaian lelaki tersebut. Namun, suspek telah datang…

Hiburan

Jawapan Padu Svami Nadia Brian Selepas Adik Iparnya Tuduh Dia Giler Glamour, Memang Setepek Dia Bagi

Syukur Alhamdulillah. Aku nak cakap satu jela, orang yang suka membuka aiib orang ni, tak akan lama nya hidup ni. Lagi-lagi ditambah dengan fitnah lagi kan?” Demikian status ditulis Lydia Brian, adik kepada pelakon Nadia Brian yang kini hangat dengan isu pergolakan bersama suaminya, Muizz Nasruddin. Sebelum itu, isu menjadi panas apabila Muizz yang memfailkan…

Dunia

Detik-detik Akhir Helikopter Tntera Terhempaas Ke Laut Dipercayai Pagi Tadi, Jurvterbang Dilapor M4ut

Sebuah helikopter tenter.a di Algeria dilaporkan telah terhem.pas ke dalam laut sehingga mengorba.nkan juruterbang, lapor Daily Star. Detik-detik ketika kejadian itu berlaku dirakam di pesisir pantai Bouharoun di wilayah Tipaza, Algeria dipercayai pada pagi waktu tempatan. Helikopter itu dilihat berada di luar kawalan ketika bergerak dengan pantas menuju ke permukaan air. Operasi pencarian dua orang…

Keluarga

Masih Ingat Lagi tak GADlS 18 Tahun Yang NlKAH Atuk 62 Tahun, Ini Wajah Terbarunya

Banyak yang bilang kalau cinta itu buta dan tak mengenal beda usia. Kalau memang saling menyayangi, perbedaan umur seberapa jauh pun tak akan menjadi masalah. Namun demikian, tetap saja pernikahan beza usia menimbulkan kontroversi. Terlebih bila perbezaan usia pengantinnya cukup jauh, seperti halnya kisah gadis cantik bernama Nur Nasirah Mohd Nazri. Nur Nasirah Nazri membuat…

Dunia

Gadis manis berhijab ini berjaya lengkapkan 230 jam penerbangan. Dia juga dedahkan pengalamannya dan bakal bergelar pilot nun jauh di Amerika

Bukan senang untuk melihat kaum hawa berkecimpung dalam bidang yang didominasi lelaki. Namun kerana minat yang mendalam terhadap dunia penerbangan, perkara itu langsung tidak menjadi halangan buat Shifa Adelia Mumtaz. Menurut gadis berusia 20 tahun itu, dia kini dalam proses untuk mengambil lesen penerbangan komersial di Florida Flyers Flight Academy, St Augustine, Florida, Amerika Syarikat. Bercerita kepada mStar, dia…

Hiburan

Suka dekat laki orng sebab selalu sangat makan kat kedai gadis ni. Selamba je gadis ni boleh sailang laki orang. Tergamam lepas kahwin ni yang jadi dekat laki tu

GAMBAR SEKADAR HIASAN Asalamualaikum .. semasa saya berumur 24 tahun, saya jenis yang ramah dan suka bergaul, saya juga akan berusaha sehabis mungkin untuk mendapatkan apa yang saya mahu. Saya juga serius cantik, putih gebu, tinggi ala2 model, dan ramai lelaki yang ingin mendekati saya, dengan berbekalkan plajaran dan segulung degre yang saya ada. Saya…

Semasa

Slps Dibebaskan, Syed Tidak Mahu Balik ke Rumah Atas Sebab Ini, Tetapi akan Menetap Di Tempat ini

Tuduhan mer0g0I seorang gdis yang dilemparkan kepada pendakwah muda Syed telah menjadi bualan hangat dan mengundang pelbagai persolan netizen. Hal ini selepas seorang pengguna Twitter memuat naik beberapa paparan skrin mesej yang diterima daripada individu. Dia mendakwa menjadi ‘mngsa’ pendakwah tersebut. Terdahulu, sebelum ditahan oleh p0Iis, pendakwah berusia 25 tahun itu sempat membuat laporan p0Iis…

Keluarga

Gaji aku 5 angka tp dpt istri pelikk dan pemalass. Kalau kat bilik tido, aku rasa mcm terhegeh2 dgn bini sndiri

Sebelum menulis lebih panjang. Tulisan ini sekadar memberi pedoman untuk isteri-isteri diluar sana. Tulisan ikhlas dari hati seorang suami yang tersakiti dek seorang wanita bergelar isteri. Tulisan ini bukanlah untuk menyatakan aku tidak menerima kekurangan isteri. Aku juga mengakui bukanlah seorang suami yang baik sempurna dan aku sedar, aku juga punya kelemahan dimata dan dihati…

Semasa

Tak Prlu Tkut ‘Pengetuk Mlsteri’ , Takde Kuasa Beri Mudarrat Kepada Mnusia

KUANTAN: Umat Islam tidak prlu tkut dengan gngguan ‘pengetuk mlsteri’ kerana kjdian itu boleh disbabkan perbuatan mkhIuk lain yang tidak nmpak seperti ibIis, jln dan syaaiitan. Mufti Pahang, Datuk Seri Dr. Abdul Rahman Osman berkata, ibIis, jln dan syaaaiiitan yang menjadi ‘hntu’ itu tidak sekali-kali mempnyai kuasa untuk memudarratkan mnusia. Beliau menjelaskan, sebagai mkhluk Allah…

Keluarga

Naik pening suami bila dah ank 3 tapi istri masih pemalas untuk masak, barang dalam fridge semua rosak, asyik bergosip adik-beradik

BAGI mereka yang rajin menyoroti pelbagai luahan di Facebook Kisah Rumah Tangga, ia bagaikan satu medan untuk kebanyakan kaum isteri berkongsi masalah mereka. Namun sesekali, ada juga golongan suami tampil berkongsi kisah sehingga ia menjadi tular dan menarik perhatian ramai. Terbaharu, seorang lelaki yang tidak didedahkan identitinya mengakui buntu untuk meneruskan hidup dengan isterinya yang…