Hiburan

“Tak baik body shaming tau” pakai baju tayang aset, penampilan Eyka Farhana dikatakan terlalu menggiurkan

Pelakon terkenal, Eyka Farhana atau nama sebenarnya, Wan Anis Farhana Wan Sarmizi menjadi bualan netizen sekali lagi apabila tampil dengan penampilan s3ksi sehingga mencetvskan kr1tikan orang ramai.

Menerusi video yang dimuat naik oleh Eyka di laman TikToknya, dia sedang merakam dirinya sendiri di dalam sebuah kereta dengan memakai baju yang agak menc0lok mata telah mengundang kec4man netizennn.

Mana tidaknya, penampilan yang digayakan oleh pelakon yang berusia 27 tahun itu dikatakan agak terd3dah sehingga hampir menampakkan lur4h d4d4nya membuatkan netizen rasa kurang senang.

Bahkan, perbuatan ber4ni Eyka itu juga telah membuka ruang kepada netizen untuk menghakimi atau ‘body sh4ming’ bentuk as3tnya.

Malah, ada juga netizen yang mendoakan agar pelakon kelahiran Selangor itu kembali ke pangkal jalan dan menutup aurat dengan lebih sempurna selepas ini.

Pun begitu, disebalik kecaman serta doa yang diberikan, majoriti

netizen berpendapat penampilan Eyka kini semakin cantik berbanding dengan sebelum ini.

Sebelum ini Kecoh di media sosial apabila, pelakon popular, Eyka Farhana atau nama sebenarnya Wan Atiqa Farhana Wan Sarmizi didakwa tampil dengan pakaian begitu seksi yang mempamerkan sebahagian dadanya sehingga mencetuskan kritikan dalam kalangan netizen.

Menerusi gambar yang dimuat naik oleh pengguna buayadarat di laman TikToknya, dipercayai Eyka bersama rakan sedang bercuti di sebuah lokasi yang tidak dapat dikenal pasti.

Difahamkan juga, ada segelintir netizen mendakwa gambar tersebut adalah gambar lama ketika dia bercuti Thailand bersama rakan rapat yang lain sebelum ia menjadi tular di laman sosial.

Bagaimanapun, rata-rata netizen seolah-olah tidak terkejut dengan penampilan seksi pelakon yang berusia 27 tahun itu kerana sudah menjadi kebiasaan dia memakai pakaian yang mencolok mata.

Video,

Terdahulu, Eyka mendapat kritikan dan kecaman daripada netizen apabila dia mengayakan serta memperagakan pakaian jenama terkemuka, Calvin Klein dianggap agak keterlaluan dan tidak sopan bagi seorang penganut beragama Islam.

Sumber : Eykafarhana / ohmm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *